BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
PIATA

- dimensiuni
- structura
- evolutie
- perspective

Piata auto de import (9 luni 2005) = 81.994 unitati (+80% fata de perioada similara 2004). De 5 ani consecutiv, Renault se situeaza in pozitie de leader cu o cota de piata de 21%, in crestere cu 3 pct. fata de 2004. Urmatoarele pozitii sunt ocupate de Skoda (12,8 % - in crestere vs 2004), Volkswagen (11% - mentinere vs 2004), Peugeot (9.9%- in scadere vs 2004) si Ford (6,43% - mentinere vs 2004)

Principalele segmente ale pietei sunt:
- clasa mica (pondere de 35.8% din piata totala de import);
- clasa medie (pondere de 33.8% din piata totala de import);
- clasa medie superioara (pondere de 10.9% din piata totala de import);
- clasa vehiculelor comerciale usoare (pondere de 19.5% din piata totala de import).

Din 2000 pana in prezent piata de import a crescut de la 18.300 unitati la 81 994 unitati in 2005, deci o crestere fulminanta de 4.5 ori.
Segmentele cele mai importante din punct de vedere volum au fost si continua sa fie clasa mica si medie (detinand impreuna aprox 70% din piata, in crestere cu 10 pct.)

2005 a fost un an exceptional pentru piata auto. Ultimele previziuni indica atingerea pragului de 250.000 de unitati: aproape toate marcile si-au vazut vanzarile aproape dublate fata de 2004.
Conditiile macro-economice au privilegiat indeosebi consumul:scaderea impozitului pe venit, devalorizarea principalelor devize: EUR, USD, dar si sistemul de incentive pus in aplicare de guver: programul «Prima de Casare », care a alimentat piata totala cu peste 30.000 de vehicule noi.

Se considera ca piata auto va avea o tendinta de mentinere, chiar relativa scadere in 2006, in conditiile in care contextul macro-economic se va schimba.