BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
CONCURENTA
Concurenta traditionala in clasa mica: Peugeot 206, VW Polo, Skoda Fabia, Ford Fiesta

Peugeot 206
Punctele forte ale lui Peugeot 206: stilul sportiv, dinamic si design-ul seducator in ciuda varstei apreciabile, tinuta de drum. Punctele slabe: consumul, calitatea materialelor interioare, habitabilitatea spate.
Peugeot 207 va fi lansat in mai-iunie 2006.

Noul VW Polo
Punctele forte ale lui VW Polo: modelul de acces la marca Volkswagen , marca aspirationala pentru majoritatea romanilor, habitabilitatea, noua linie adoptata, motorizarile diesel.
Puncte slabe: vizibilitatea spre spate si capacitatea portbagajului.

Skoda Fabia
Punctele forte ale Fabia: modelul de acces la marca Skoda , care pe piata romaneasca este perceputa ca un «substitut» pentru VW
Puncte slabe: calitatea materialelor interioare, putine spatii de depozitare, design neutru si demodat.

Ford Fiesta
Punctele forte al Fiesta: caracterul compact si pozitionarea competitiva de pret;
Puncte slabe: calitatea finisarilor, nivelul de echipare standard slab, spatii de depozitare foarte putin numeroase .
.? Clio III face parte din segmentul M1 care cunoaste o evolutie destul de importanta atât în ceea ce priveste reînnoirea, cât si în ceea ce priveste urcarea în gama (motorizari, echipamente si materiale utilizate). Vorbind de subsegmentul bicorp, contextul concurential este extrem de activ, daca este sa luam în considerare aparitia noului Polo, noului Fiesta lansate in 2005.
În termeni de produs, asteptarile clientilor sunt legate de confort (primul motiv de satisfactie), design (dinamismul liniei), siguranta si fiabilitate.

? Pe acest segment extrem de concurential, Clio III dispune de numeroase avantaje competitive conferite de echipamentele si motorizarile rezultate din tehnologiile cele mai avansate. Clio III este astfel echipata în serie cu 6 airbag-uri, ABS cu repartitor electronic de frânare EBV, AFU (Asistenta la Frânarea de Urgenta) si cu sistemul de închidere centralizata si demaraj cu card. Pe de alta parte, motorizarile prezente pe Clio III formeaza o gama bine etajata si performanta, cu un nivel ridicat de agrement si de placere de a conduce, în acelasi timp consumând si poluând mai putin.

Unul din avantajele competitive care propulseaza Clio III în topul segmentului sau este nivelul sau exceptional de siguranta confirmat de rezultatul obtinut la crash-testele
EURO NCAP. Clio III este de fapt cea mai sigura masina din clasa ei prin punctajul maxim obtinut, 5 stele. În ceea ce priveste concurenta, dupa informatiile detinute, toti cei 3 principali concurenti, Peugeot 206, VW Polo si Ford Fiesta, au obtinut 4 stele.

? Punctele forte ale Clio III fata de principalii sai concurenti sunt ilustrate conform tabelelor care urmeaza.
? o buna acoperire a pietii din punct de vedere al motorizarilor si cutiilor de viteze
? dimensiuni generoase, o buna habitabilitate: Clio III are cel mai mare spatiu interior din clasa lui..
? caracteristicile tehnice .
? echipamentul standard incluzând: ABS cu EBV+ AFU,
6 airbag-uri (2 airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager, 2 airbag-uri frontale laterale pentru torace si 2 airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate), închidere centralizata si demaraj cu card.

? Conform tabelelor comparative ale echipamentelor, reiese ca Clio III este modelul cel mai bine echipat din segmentul sau, oferind un nivel de siguranta exceptional si motorizari performante. Se poate spune asadar ca Clio III detine toate argumentele pentru a se impune în fata principalilor sai concurenti 206, Polo si Fiesta.

Demersurile comunicationale ale concurentilor:
Peugeot 206 – comunicare promotionala + serii limitate (combinata cu discount): X-Design si One Line + mesaj centrat pe atractivitate «206 Irezistibil»
VW Polo – comunicare centrata pe seria speciala Attractive (avantaj client) si noua versiune Polo Happy. Lansare noul Polo – mesaj axat pe siguranta «Esti in siguranta intr-un VW Polo»
Skoda Fabia – comunicare centrata pe serii speciale Avantaj, Elite (aceleasi serii speciale pentru toate tipurile de caroserii Fabia). + campanie de imagine la implinirea a 100 de ani pt Skoda: «Masina eleganta si performanta in orice varianta»
Ford Fiesta – comunicare axata pe discount + finantare promotionala (-5% avans)