![]() XHost |
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
Peugeot 206
Punctele forte ale lui Peugeot 206: stilul sportiv, dinamic si design-ul
seducator in ciuda varstei apreciabile, tinuta de drum. Punctele slabe:
consumul, calitatea materialelor interioare, habitabilitatea spate.
Peugeot 207 va fi lansat in mai-iunie 2006.
Noul VW Polo
Punctele forte ale lui VW Polo: modelul de acces la marca Volkswagen ,
marca aspirationala pentru majoritatea romanilor, habitabilitatea, noua
linie adoptata, motorizarile diesel.
Puncte slabe: vizibilitatea spre spate si capacitatea portbagajului.
Skoda Fabia
Punctele forte ale Fabia: modelul de acces la marca Skoda , care pe piata
romaneasca este perceputa ca un «substitut» pentru VW
Puncte slabe: calitatea materialelor interioare, putine spatii de depozitare,
design neutru si demodat.
Ford Fiesta
Punctele forte al Fiesta: caracterul compact si pozitionarea competitiva
de pret;
Puncte slabe: calitatea finisarilor, nivelul de echipare standard slab,
spatii de depozitare foarte putin numeroase .
.? Clio III face parte din segmentul M1 care cunoaste o evolutie destul
de importanta atât în ceea ce priveste reînnoirea, cât
si în ceea ce priveste urcarea în gama (motorizari, echipamente
si materiale utilizate). Vorbind de subsegmentul bicorp, contextul concurential
este extrem de activ, daca este sa luam în considerare aparitia
noului Polo, noului Fiesta lansate in 2005.
În termeni de produs, asteptarile clientilor sunt legate de confort
(primul motiv de satisfactie), design (dinamismul liniei), siguranta si
fiabilitate.
? Pe acest segment extrem de concurential, Clio III dispune de numeroase
avantaje competitive conferite de echipamentele si motorizarile rezultate
din tehnologiile cele mai avansate. Clio III este astfel echipata în
serie cu 6 airbag-uri, ABS cu repartitor electronic de frânare EBV,
AFU (Asistenta la Frânarea de Urgenta) si cu sistemul de închidere
centralizata si demaraj cu card. Pe de alta parte, motorizarile prezente
pe Clio III formeaza o gama bine etajata si performanta, cu un nivel ridicat
de agrement si de placere de a conduce, în acelasi timp consumând
si poluând mai putin.
Unul din avantajele competitive care propulseaza Clio III în topul
segmentului sau este nivelul sau exceptional de siguranta confirmat de
rezultatul obtinut la crash-testele
EURO NCAP. Clio III este de fapt cea mai sigura masina din clasa ei prin
punctajul maxim obtinut, 5 stele. În ceea ce priveste concurenta,
dupa informatiile detinute, toti cei 3 principali concurenti, Peugeot
206, VW Polo si Ford Fiesta, au obtinut 4 stele.
? Punctele forte ale Clio III fata de principalii sai concurenti sunt
ilustrate conform tabelelor care urmeaza.
? o buna acoperire a pietii din punct de vedere al motorizarilor si cutiilor
de viteze
? dimensiuni generoase, o buna habitabilitate: Clio III are cel mai mare
spatiu interior din clasa lui..
? caracteristicile tehnice .
? echipamentul standard incluzând: ABS cu EBV+ AFU,
6 airbag-uri (2 airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager,
2 airbag-uri frontale laterale pentru torace si 2 airbag-uri laterale
cap pentru locurile din fata si din spate), închidere centralizata
si demaraj cu card.
? Conform tabelelor comparative ale echipamentelor, reiese ca Clio III este modelul cel mai bine echipat din segmentul sau, oferind un nivel de siguranta exceptional si motorizari performante. Se poate spune asadar ca Clio III detine toate argumentele pentru a se impune în fata principalilor sai concurenti 206, Polo si Fiesta.
Demersurile comunicationale ale concurentilor:
Peugeot 206 – comunicare promotionala + serii limitate (combinata
cu discount): X-Design si One Line + mesaj centrat pe atractivitate «206
Irezistibil»
VW Polo – comunicare centrata pe seria speciala Attractive (avantaj
client) si noua versiune Polo Happy. Lansare noul Polo – mesaj axat
pe siguranta «Esti in siguranta intr-un VW Polo»
Skoda Fabia – comunicare centrata pe serii speciale Avantaj, Elite
(aceleasi serii speciale pentru toate tipurile de caroserii Fabia). +
campanie de imagine la implinirea a 100 de ani pt Skoda: «Masina
eleganta si performanta in orice varianta»
Ford Fiesta – comunicare axata pe discount + finantare promotionala
(-5% avans)